brand |maastik(マースティック)

Our clients

maastik マースティック

Client Info

maastik

e.g, Unrestricted gear.

BRANDING

エストニア語で『風景』という意味を持つmaastik。ブランド名が
デザイナーが旅したスペインの寛容なカルチャーや日本の陰翳を軸にブランディングを構築した。

・アノニマス性
・身軽さ(都市型生活者)
・専門性(アウトドア対応)

3つの要素をミックスし、プロダクト開発、マーケティングを実施した

EC site construction

自社運営で売上を高めていくためのECサイト構築。ただ売るだけでなくブランディングを重視し、『見せる仕様』を重視しして設計した。

・没入感のあるビジュアル
・見たことのない挙動
・購買を促進する画像撮影と選定

MARKETING

卸と自社販売の2パターンを想定したマーケティングを実施。

・展示会
・広告運用
・POP UP

2つの選択肢のバランスをとり、マーケティングを実施した。

maastik

The brand name means “landscape” in Estonian. The designer mixes the “Catalan culture = unique and creative culture
The designer mixed the “Catalan culture = original culture and tolerant disposition” that he felt while living in Barcelona with “Yin,” the unique Japanese sense of beauty, and incorporated it into the design process.
The designers have mixed the “Catalan culture = original culture and tolerant disposition” that they felt when they lived in Barcelona with the “Yin” aesthetic unique to Japan, and have incorporated it into their project.
The weather conditions caused by global warming, globalism and localism, etc. are all contributing to the current situation.
In an age where the boundaries between globalism and localism have become blurred, it is important to be able to go anywhere and not be restricted by anyone.
In this age of blurred boundaries between globalism and localism, we value the “lightness of being” and incorporate it into our products.

Translated with DeepL.com (free version)

  • URLをコピーしました!
  • URLをコピーしました!
目次